Spesial

Med Ajour sin løsning til spesial butikker oppnår man økt effektivitet og automatisk prosesstyring. Dette inkluderer funksjoner som; lagerstyring, håndtering av innkjøp, timeregistrering og vektsalg, samt rapporter som omsetningshastigheter, salg pr. leverandør og mye mer. 

 

Bakeri, slakter, fiskehandler, gartneri, spillehall mfl.

check-circle Created with Sketch.

Kombinert flerstykkrabatt

Sett opp rabatten på et ubegrenset antall varer, slik at kunden kun trenger å forholde seg til 3stk for 100,-.

check-circle Created with Sketch.

Vektetikett

Skann strekkoden direkte fra din slakter eller osteforhandler. Systemet ganger selv salgsprisen med den aktuelle vekten.

check-circle Created with Sketch.

Tidsstyring av priser

Bestemt av ukedag eller tid på døgnet kan dine produkter ha forskjellige priser.

check-circle Created with Sketch.

Kredittsalg

Gi kundene dine kreditt i butikken og la de betale samlet etter en periode.

check-circle Created with Sketch.

Gavekort

Fremstå profesjonell med et magnetkort med ditt eget design, som også fungerer i alle avdelinger.

check-circle Created with Sketch.

Allergier

Få ingrediensene frem på skjermen med et enkelt trykk.

check-circle Created with Sketch.

Produksjon/oppskrifter

La Ajour håndtere oppskriftene og ingrediensforbruket. Før du produserer skal det bestemmes hvor mye. Systemet vil selv svare med en spesifikk ingrediensliste så vel som fremgangsmåte.

check-circle Created with Sketch.

Bestillinger

Parker bestillinger og finn de enkelt frem når det skal betales.

check-circle Created with Sketch.

Pop-up beskjeder

En mye brukt funksjon for mersalg, lager forskjellige popup-vinduer for ansatte.

Optimer din forretning med Ajour

Delivery

Innkjøp

La systemet hjelpe deg med innkjøpene dine. Ved å legge inn minimumslager og fast bestillingsantall vil systemet automatisk foreslå innkjøp for å unngå tomme hyller. I tillegg kan et historisk innkjøp foretas, f.eks. «hva solgte vi til jul i fjor» og systemet vil automatisk generere et innkjøp pr. leverandør med deres varenr.

weight

Integrert vekt

Lag produktene dine med kg. pris og la vekten håndtere både pris og lager. På den måten unngår du uriktige priser og at lageret alltid stemmer helt ned til det minste gram. Vekten kan også brukes når det mottas varer til lager.

mambers

Medlemsklubb

Få flere lojale kunder med din egen medlemsklubb og fordelsprogram. Enten det tilbys en fast rabatt på alle produkter, utvalgte produkter eller til og med en bonus pr. kjøp har vi løsningen. Medlemsklubb er en del av Ajour og krever ikke kjøp av alternative programmer. Løsningen fungerer også på flere steder.

Løsninger

Alt i en

Rask og allsidig - det perfekte forholdet mellom stabilitet og ytelse. Med 7. generasjons Intel Core-prosessor er den designet for å kjøre profesjonell programvare.

Tablet

Forvandle Apples iPad til et komplett kassesystem med Ajour sin point of sale applikasjon og tilhørende maskinvare.

Hold styr på ditt backoffice

Med Ajour får du mulighet for å innsamle data i nåtid, som du kan få tilgang til hvor som helst. Det gir deg fordelen av å være i stand til å følge med på fremdriften til virksomheten din til enhver tid uten å være fysisk til stede. Da mister du ikke oversikten og kan reagere raskt, selv om du er hjemme med familien eller på et møte i utlandet.

Produksjonssystem

Hvis du driver en bedrift hvor du hver dag produserer det som selges i butikken, kan Ajour sitt produksjonssystem hjelpe deg med å administrere oppskrifter, ingredienser og mengder slik at det ikke blir produsert feil eller for mye.

Optimaliser svinn og lagerfylling

Med Ajour beregnings- og statistikkverktøy vil Ajour kunne gi råd om lagring- og svinn-optimalisering, slik at innkjøp og produksjon går så optimalt som mulig.

Basert på historiske salgsdata, vil Ajour komme med forslag for optimal innkjøp- eller produksjons-volum, og dermed unngå unødvendig svinn og lagerfyll.

 

Å gi sitt for miljøets beste er selvfølgelig en årsak i seg selv, men å kunne gjøre det mens man optimaliserer sin virksomhet er en gave.

Konsern

Med Ajour sin konsernløsning får du en samlet løsning hvor du kan administrere alle dine forretninger via en samlet portal.

 

Det gjør at administrative oppgaver som; opprettelse av varer, gavekort, menyendringer, prisjusteringer, rabatter og mye mer kan håndteres intelligent og sentralt i en overordnet løsning for dine lokasjoner.

Udvalgte integrasjoner

Plecto

Sammen med Plecto har vi gjort det mulig å følge ditt salg i sanntid ved hjelp av flotte visuelle dashboard som viser de viktigste KPI’er for din forretning.

Tripletex

Sammen med Tripletex har vi automatisert prosessor imellom kasse og regnskapssystem, slik du kan lene dig helt tilbake imens dit regnskap kjører av seg selv.

Planday

Sammen med Planday har vi gjort det mulig å følge din lønnsprosent pr. dag slik at forretningskritiske avgjørelser lett kan gjøres når det gjelder bemanning.

Vil du bygge din egen løsning?

Service

check-circle Created with Sketch.

Fri support

Vi er stolte av å kunne tilby fri support i hverdagene, som kan variere fra støtte til daglige rutiner på kassen til hvordan du bytter farge på en knapp.

check-circle Created with Sketch.

Hotline

Når det er kveld, helg eller helligdag kan utfordringer også oppstå. Med Ajour sin hotline tjeneste som består av en vakttelefon, kan du alltid få hjelp hvis det er nødvendig.

check-circle Created with Sketch.

Serviceavtale

Hvis du vil forsikre deg om at du aldri kommer i en situasjon hvor du står uten fungerende utstyr så er Ajour sin serviceavtale det riktige for deg. Serviceavtaler varierer og tegnes etter behov.

check-circle Created with Sketch.

Garanti

Ajour bruker bare de beste leverandørene på utstyr. Garantiperioden varierer fra 1 år til 3 år. Garantiperioden kan alltid utvides til for eks. 5 år om du ønsker det.

check-circle Created with Sketch.

Telefon, epost og chat

Skal du ha tak i oss er det bare å ta kontakt via telefon, epost eller chat. På telefon og chat får du tak i noen fra Ajour med det samme, mens på epost har vi som mål å komme tilbake seneste neste dag.

check-circle Created with Sketch.

Kom godt igang

Det viktigste med et nytt kassesystem er at man kommer godt i gang fra start av. Derfor er det alltid inkludert et tilpasset oppsett for kunden, generell brukeropplæring og annen nødvendig support.

Vil du kontaktes?