Ajour hjelper deg som driver restaurant & café

“Vi har utviklet et enkelt system som gjør det lett for deg å drive din restaurant så du kan fokusere på kundene”

Ajour hjelper deg som driver en restaurant

Tenk på oss som en partner, ikke som en leverandør. Hos Ajour mener vi, at det er vårt ansvar å gjøre alt vi kan når det kommer til kundeservice. Vi er fast bestemt på å gjøre alt for å gjøre våre kunders erfaringer med Ajour til en kjempe opplevelse.

FAKTURAMODUL

Med Ajour’s integrerte fakturamodul kan du enkelt sende tilbud, ordre, faktura og kreditnota direkte på mail til kunden. Dette bidrar til å gi private selskaper eller virksomheter en fleksibel og enkel betalingsløsning.

BETALING I VALUTA

Det er mulig å motta opptil 4 forskjellige valutaer og helt opptil 7 forskjellige betalingsmidler – i samme ekspedisjon. Det gir stor fleksibilitet for å kunne tilby den beste servicen til internasjonale kunder, slik at de får en enkel og komfortabel handleopplevelelse.

 
BEREGN KjØKKENPROSENT

Kjøkkenprosent blir automatisk beregnet på daglig basis ut i fra lett tilgjengelig statistikker, så du får et komplett overblikk over svinn og kjøkkenets dekningsbidrag. På denne måten holder man seg alltid oppdatert på situasjonen.

MULTIPRINT FUNKSJON

Bruk opptil 7 forskjellige kjøkkenutskrifter på én kjøkkenskriver som gir kjøkkenet nøyaktig informasjon, og sparer tid og utfifter med best mulig kommunikasjon fra restaurant til kjøkken.

 
OMSETNING PR. GJEST

Mål enkelt omsetningen på antall gjester som har vært i restauranten og se gjennomsnittsalget pr. ekspedisjon. Med Ajour’s statistikk modul kan man enkelt segmentere og vise dataene du ønsker.

TILPASS DIN MENY

Via Ajour’s backoffice sparer man tid når det skal gjøres endringer i menyen, da du enkelt kan logge inn uansett hvor du er og redigere. Enten direkte på kassasystemet eller via din egen datamaskin fra nær og fjern.

Optimer ditt kjøkken
med kjøkkenskjermer

Ajour leverer neste generasjons kjøkkenskjerm-system som vil optimere et hvert kjøkken på produktivitet og oversikt. Ved hjelp av kjøkkenskjerm kan det for eksempel oppsettes automatiske rutiner for når forskjellige retter skal vises på skjermene ut fra forberedelsestid.

Bordbestillinger
med iPad Mini

Ditt kassesystem skal være lett og enkelt å bruke, samt ha en intuitiv grensesnitt til å raskt behandle bestillinger. Med Ajour kan du effektivt sende ordrer fra bordet via iPad applikasjon, så diverse bestillinger kan settes i gang med det samme og feil minskes.

Isometric Perspective Mock-Up_NO_small

La oss vise hvordan Ajour kan hjelpe deres virksomhet

La en av våre spesialister gi deg en personlig demo.

Vi hjelper deg med å velge den beste løsningen.

Ha orden i ditt backoffice

Med Ajour får du mulighet for å samle inn data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det gir deg en slik fordel at du hele tiden kan følge med i utviklingen i din forretning uten fysisk å være tilstede. Så mister du ikke oversikten og kan reagere hurtig selv om du er hjemme hos familien eller til et møte i utlandet.

Kassasystem til restaurantbransjen

TILPASSET TIL DIN FORRETNING

Våres on-boarding team arbeider løpende sammen med deg for å tilpasse bordplan, menyoppsett, kjøkkenutskrifter og alt annet for å matche dine eksakte behov.

DINE MEDARBEIDERE LÆRER DET RASKT!

Bestilling- og betalingsprosessen er enkel, rask og smart å navigere, slik at du kan være sikker på at nye medarbeidere raskt kommer inn i systemet. Som om det var en applikasjon på smarttelefonen deres.

TABLET BORDBESTILLING

Med bordbestilling på nettbrett kan ansatte navigere i kassen, ta bestillinger, skrive ut kvitteringer og godta betalinger uten å forlate bordet, for å redusere feil og optimalisere inntektene.

SPLITT REGNINGEN MED ET SMIL

Du trenger ikke å sukke når et stort selskap går inn i restauranten din. Med Ajour kan personalet enkelt splitte den totale regningen i like deler eller flytte hver enkelt vare til individuelle regninger.

ADMINISTRER DIN RESTAURANT HVOR SOM HELST

Selv om du ikke er i restauranten kan du overvåke restaurantens salgsrapporter, varebeholdningsrapporter og menyrapporter i sanntid på din bærbare datamaskin, nettbrett eller telefon.

STILL KRAV TIL DINE MEDARBEIDERE

Se statistikk over hvor produktive dine ansatte er og se hvem som gjør forskjellen for bunnlinjen, slik at du kan optimalisere virksomheten din basert på velbegrunnede data.

Integrasjon til dine yndlings apps

Hos Ajour arbeider vi løpende på å lage integrasjoner som hjelper din forretning

Vil du bygge din egen løsning?

Ditt kassasystem skal være lett å konfigurere og enkelt å bruke. Du vil få et kassasystem med en intuitiv brukerflate som gjør oppgaver som å behandle bestillinger og tilpasse menyer til en lek. Trening av ansatte og ledere bør ta minutter, ikke timer.

Online take-away bestilling

Ajours online take-away gir din restaurant mulighet for at dine kunder kan bestille take-away direkte fra restaurantens hjemmeside. Bestillingen vil deretter automatisk bli registrert i Ajour og kjøkkenet får beskjed.

Utvalgte restaurant kunder

Dette sier våre kunder

 
Trustpilot bedømmelse: Fremragende 9,2

Vi har nå hatt Ajour i mer enn 10 år. De har virkelig utviklet seg positivt igjennom årene. I dag er de en av våre beste leverandører på kassasystemer. Jeg vil gjerne fremheve den gode servicen de har fått med deres 7 dagers hotline service. Dette gjør, at man som kunde vet, at man alltid kan få hjelp uansett når tingene går ned. Spesielt er det positivt for oss, som har åpent alle dager hver uke.

Jette Schultz

Restaurant Martino

Vi besluttet i november 2016 å skifte våre tidligere kassasystem, som hadde forårsaket problemer gjennom lang tid, ut med Ajour.
Vi var meget spente på hvordan overgangen ville være og hvilke problemer som ville være for våre medarbeidere. Men ordet problem har vi glemt helt! Oppsetning, programmering og opplæring har foregått helt uten problemer.

Ole og Sylvain

Le Petit Vinbar

Jeg har enda ikke møtt noen systemer som er bedre enn Ajour. Jeg er medeier i 6 restauranter, og har tidligere jobbet med andre systemer. De siste 10 årene har vært med Ajour. Ajour er lett å arbeide med, håndterlig og en glimrende service ytes av deres personale. Det er enormt mange funksjoner i systemet, også langt flere enn vi bruker i dag, og nettopp derfor tror jeg at de gjør seg godt til mange forskjellige bransjer og steder. En klar anbefaling herfra.

Magnus Kofoed

Restaurant Kadeau

Lagerstyring

Med Ajour kan du gjenvinne oversikten over lageret ditt. Systemet trekker automatisk et produkt fra lageret så snart det selges. På samme måte er det mulig å ha lagerstyring på underenheter som glass, slik at det trekkes en flaske når det er solgt antallet glass som flasken inneholder.

  • Lagerstyring på enheter
  • Lagerstyring på hele flasker
  • Lagerstyring på antall glas

Gavekort

Ajour gjør det mulig for deg å få fullstendig styr på dine gavekort, lojalitetskort og tilgodebeviser. Det hele håndteres digitalt så du slipper å manuelt holde styr på hvor mye dine kunder har tilgode hos deg.

  • Realtime oppdatering av saldo
  • Automatisk registrering
  • Oversikt over utestående gavekort

FÅ STYR PÅ REGNSKAPET

Med Ajour får du en integrasjon til ditt økonomisystem som oppfyller alle krav fra regnskapsfører og revisor, og gjør ditt daglige regnskap lekende lett. Du får automatisk overført dagsoppgjør og varekjøp direkte fra kassen til ditt økonomisystem.

Ønsker du litt hjelp? La oss ringe deg opp