Detalj

Med Ajour sin løsning til detalj oppnår man økt effektivitet og automatisk prosesstyring. Dette inkluderer funksjoner som; lagerstyring, håndtering av innkjøp, timeregistrering og integrasjon av nettbutikk, samt rapporter som omsetningshastigheter, salg pr leverandør og mye mer.

 

Klesbutikk, blomsterbutikk, delikatessebutikk, kiosk mfl.

check-circle Created with Sketch.

Etikettutskrift

Skriv ut dine egne strekkodeetiketter, prislapper eller hylleetiketter samtidig som varer mottas til lager.

check-circle Created with Sketch.

Topp/bunn 100

Få en liste over dine mest eller minst solgte produkter.

check-circle Created with Sketch.

Advarsel om minimums lager

Systemet varsler deg før det er for sent. Unngå tomme hyller!

check-circle Created with Sketch.

Salg pr. Leverandør

Rapporten gir deg en rask oversikt over hvilke leverandører som selger mest i din butikk.

check-circle Created with Sketch.

Byttelapp

Skriv ut byttelapp samtidig som du håndterer betalingen. Enkelt for deg og god service for kunden.

check-circle Created with Sketch.

B2B salg

Selg b2b med differensierte priser eller rabatter. Faktura utstedes direkte fra systemet.

check-circle Created with Sketch.

Lagerstyring

Hold orden på din lagerverdi og svinn mm. med funksjoner som lagerplassering eller avdelings lager (flere butikker eller front/bak lager)

check-circle Created with Sketch.

Kampanjestyring

Sett opp tidsbestemte kampanjer enkelt og greit. Når man når startdato for kampanjen blir prisene automatisk justert som angitt.

check-circle Created with Sketch.

Kundehistorikk

Mersalg blir en lek. Ajour husker kundens favoritter og størrelser for deg.

Optimer din forretning med Ajour

Delivery

Innkjøp

La systemet hjelpe deg med innkjøpene dine. Ved å legge inn minimumslager og fast bestillingsantall vil systemet automatisk foreslå innkjøp for å unngå tomme hyller. I tillegg kan et historisk innkjøp foretas, f.eks. «hva solgte vi til jul i fjor» og systemet vil automatisk generere et innkjøp pr. leverandør med deres varenr.

variant

Variantstyring

Intelligent variantstyring i Ajour. Opprett dine forskjellige varianter med tilhørende farger, størrelser, vekt eller lignende. Helt opptil 6 varianttyper.

mambers

Medlemsklubb

Få flere lojale kunder med din egen medlemsklubb og fordelsprogram. Enten det tilbys en fast rabatt på alle produkter, utvalgte produkter eller til og med en bonus pr. kjøp har vi løsningen. Medlemsklubb er en del av Ajour og krever ikke kjøp av alternative programmer. Løsningen fungerer også på flere steder.

Løsninger

Alt i en

Rask og allsidig - det perfekte forholdet mellom stabilitet og ytelse. Med 7. generasjons Intel Core-prosessor er den designet for å kjøre profesjonell programvare.

Tablet

Forvandle Apples iPad til et komplett kassesystem med Ajour sin point of sale applikasjon og tilhørende maskinvare.

Hold styr på ditt backoffice

Med Ajour får du mulighet for å innsamle data i nåtid, som du kan få tilgang til hvor som helst. Det gir deg fordelen av å være i stand til å følge med på fremdriften til virksomheten din til enhver tid uten å være fysisk til stede. Da mister du ikke oversikten og kan reagere raskt, selv om du er hjemme med familien eller på et møte i utlandet.

Hold oversikt over varebeholdningen din i sanntid slik at du vet hva du skal bestille og når.

  • Variantstyring
  • Multivarer
  • Flere lageravdelinger
  • Minimum inventar på grunnleggende varer
  • Lagertelling via iPad
  • Og mye mer..

Optimaliser svinn og lagerfylling

Med Ajour beregnings- og statistikkverktøy vil Ajour kunne gi råd om lagring- og svinn-optimalisering, slik at innkjøp og produksjon går så optimalt som mulig.

Basert på historiske salgsdata, vil Ajour komme med forslag for optimal innkjøp- eller produksjons-volum, og dermed unngå unødvendig svinn og lagerfyll.

 

Å gi sitt for miljøets beste er selvfølgelig en årsak i seg selv, men å kunne gjøre det mens man optimaliserer sin virksomhet er en gave.

Konsern

Med Ajour sin konsernløsning får du en samlet løsning hvor du kan administrere alle dine forretninger via en samlet portal.

 

Det gjør at administrative oppgaver som; opprettelse av varer, gavekort, menyendringer, prisjusteringer, rabatter og mye mer kan håndteres intelligent og sentralt i en overordnet løsning for dine lokasjoner.

Utvalgte integrasjoner

Plecto

Sammen med Plecto har vi gjort det mulig å følge ditt salg i sanntid ved hjelp av flotte visuelle dashboard som viser de viktigste KPI’er for din forretning.

Tripletex

Sammen med Tripletex har vi automatisert prosessor imellom kasse og regnskapssystem, slik du kan lene dig helt tilbake imens dit regnskap kjører av seg selv.

Planday

Sammen med Planday har vi gjort det mulig å følge din lønnsprosent pr. dag slik at forretningskritiske avgjørelser lett kan gjøres når det gjelder bemanning.

Vil du bygge din egen løsning?

Service

check-circle Created with Sketch.

Fri support

Vi er stolte av å kunne tilby fri support i hverdagene, som kan variere fra støtte til daglige rutiner på kassen til hvordan du bytter farge på en knapp.

check-circle Created with Sketch.

Hotline

Når det er kveld, helg eller helligdag kan utfordringer også oppstå. Med Ajour sin hotline tjeneste som består av en vakttelefon, kan du alltid få hjelp hvis det er nødvendig.

check-circle Created with Sketch.

Serviceavtale

Hvis du vil forsikre deg om at du aldri kommer i en situasjon hvor du står uten fungerende utstyr så er Ajour sin serviceavtale det riktige for deg. Serviceavtaler varierer og tegnes etter behov.

check-circle Created with Sketch.

Garanti

Ajour bruker bare de beste leverandørene på utstyr. Garantiperioden varierer fra 1 år til 3 år. Garantiperioden kan alltid utvides til for eks. 5 år om du ønsker det.

check-circle Created with Sketch.

TELEFON, EPOST OG CHAT

Skal du ha tak i oss er det bare å ta kontakt via telefon, epost eller chat. På telefon og chat får du tak i noen fra Ajour med det samme, mens på epost har vi som mål å komme tilbake seneste neste dag.

check-circle Created with Sketch.

Kom godt igang

Det viktigste med et nytt kassesystem er at man kommer godt i gang fra start av. Derfor er det alltid inkludert et tilpasset oppsett for kunden, generell brukeropplæring og annen nødvendig support.

Vil du kontaktes?