Ajour hjelper deg som driver spesialbutikk

”Vi har utviklet et simpelt system som gjør det enkelt for deg å drive din forretning så du kan fokusere på dine kunder”

Enkelt kassasystem

Tenk på oss som en partner, ikke som en leverandør. Hos Ajour mener vi, at det er vårt ansvar å gjøre alt vi kan når det kommer til kundeservice. Vi er fast bestemt på å gjøre alt for å gjøre våre kunders erfaringer med Ajour til en kjempe opplevelse

TILPASSES LETT

Du kan lett og raskt tilpasse kassasystemet, så det oppfyller alle dine behov.

PRODUKSJON

Du får et enkelt og tydelig produksjonssystem som hjelper deg med å holde oversikt over oppskrifter og mengde.

 
SIMPELT

Du får et håndterlig, lett og intuitivt kassasystem som du kan lære på bare 20 minutter.

FRANCHISE MANAGEMENT

Alle dine rapporter hentes i sanntid, så du hele tiden har en presis oversikt med alle de siste nyheter.

 
KASSEOPPTELLING

Ajour ‘s automatiske kasseopptelling sporer kassedifferenser og omsetning og gir deg maksimal oversikt over din inntjening. Alt vil naturligvis bli overført i sanntid til integrert økonomisystem.

SELGERSTYRING

Du kan måle dine ansattes innsatser, og se hvem som er din beste selger. Da kan du enkelt lede og motivere dine medarbeidere, når du får et nøyagtig oversikt over deres daglige arbeid.

Brukervennlig
kassasystem

Med Ajour får du et brukervennlig kassasystem som kan håndtere alle salgs situasjoner man kommer ut for i en klesbutikk. Rabatter, kampanjer, gavekort, tilgodebeviser og lojalitet ekspederes lynraskt og fremstår profesjonelt  overfor kundene.

BRUKERVENNLIG DESIGN

ELEKTRONISKE GAVEKORT

AUTOMATISK BOKFØRING

SUPPORT ALLE DAGER

Produksjon, vektintegrasjon, gavekort m.m.

PRODUKSJONSSYSTEM

Hvis du driver en forretning hvor du hver dag produserer de produktene som selges i forretningen, så kan Ajour ‘s produksjonssystem hjelpe deg med å ha oversikt over oppskrifter og ingredienser så det ikke produseres feil, eller for mye.

VEKT BETALING

Du får automatisk overførsel av vekten til Ajour ‘s kassasystem. Det gir deg fordelen av at kundene får sikkerhet for at de kun betaler for den presise vekten til produktet de kjøper. Løsningen er spesielt utviklet til spesialbutikker, hvor nøyaktighet på vekten er et must.

Gavekort

Ajour håndterer helt automatisk dine gavekort elektronisk. Det vil si at det er slutt med papirgavekort og en sort bok med alle gavekortnumre og saldo. Gavekortløsningen håndterer alt automatisk og sørger også for at salget av et gavekort blir bokført korrekt.

Administrer din forretning hvor som helst

Selvom du ikke er i butikken kan du overvåke salgsrapporter, lagerrapporter og menyrapporter i sanntid på din bærbare datamaskin, nettbrett eller telefon.

TILPASS DINE VARER

Spar tid når du skifter ut i varesortimentet ditt, det gjør du ved å logge inn i Ajour og redigerer – enten direkte på kassen eller via back-office hjemmefra.

SEND REGNING

Dere kan enkelt sende fakturaen direkte til virksomheten pr. mail, når dere for eksempel har selskap eller får en stor ordre, slik at dere gir firmakunder den best mulige opplevelse.

Online take-away bestilling

Ajours online take-away gir din virksomhet mulighet for at dine kunder kan bestille take-away direkte fra deres hjemmeside. Bestillingen vil deretter automatisk bli registrert i Ajour.

Gi dine kunder god service

Unngå de daglige turene på lageret får å sjekke om en spesifikk vare er på lager i en annen størrelse. Ajour gjør det mulig å sjekke lagerstatus direkte på kassen og du kan dermed gi dine kunder mye bedre service.

Ha orden i ditt backoffice

Med Ajour får du mulighet for å samle inn data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det gir deg en slik fordel at du hele tiden kan følge med i utviklingen i din forretning uten fysisk å være tilstede. Så mister du ikke oversikten og kan reagere hurtig selv om du er hjemme hos familien eller til et møte i utlandet.

Udvalgte kunder

Selg mer!

Kundedatabase

Ajour´s kundedatabase gir deg mulighet for å holde oversikten på kunders navn, e-mail-adresser og telefonnumre. Folk ønsker å komme hvor dem blir kjent igjen - især av personalet.

GAVEKORT & LOJALITET

Ajour tilbyr gave- og lojalitetsprogrammer, som øker sjangsen for at dine kunder kommer igjen.

TILPASNING AV DIN MENY

Har du en unik meny? Ajour kan tilpasses til dine varer, uansett hvor spesialisert det er.

PRODUKT RAPPORTER

Sjekk bestselgere, salg per gruppe (som f.eks kald drikke) og vareforbruk.

RETTIGHETER TIL PERSONALET

Ajour kan bestemme alt fra hvor de ansatte skal ha adgang til, eller hvilke opplysninger som blir trykt på kvitteringene til kundene.

TIME BASERT SALGSHISTORIKK

Planlegg medarbeidernes arbeidstider intelligent, så du er forberedt på ukens travle timer.

Vil du bygge din egen løsning?

Ditt kassasystem skal være lett å konfigurere og enkelt å bruke. Du vil få et kassasystem med en intuitiv brukerflate som gjør oppgaver som å behandle bestillinger og tilpasse menyer til en lek. Trening av ansatte og ledere bør ta minutter, ikke timer.

Integrasjon til dine yndlings apps

Hos Ajour jobber vi kontinuerlig for å lage integrasjoner som hjelper din forretning

Dette sier våre kunder

 
Trustpilot bedømmelse: Fremragende 9,2

Jeg har brukt Ajour siden oktober 2007 og må derfor karakteriseres som en erfaren bruker av systemet. Etter ni år vil jeg stadig til enhver tid anbefale Ajour. Lett og brukervennlig interface, hurtig og effektiv administrasjon av backoffice innstillinger og enkel adgang til support.

Simon Leo

Vi brukte Ajour da vi skulle ha et nytt kassasystem i vårt lille ismeieri.
Vi har 2 utsalgssteder og på begge fikk vi koblet opp helt smertefritt.
Servicen og vennligheten hos firmaet var helt i topp.
Flere ganger skrev de om det var problemer og man får en god følelse av at selvom man er en liten kunde, så gjør de mye for at man er fornøyd.
Oppstår det nedbrudd eller problemer, så løses dette alltid på hurtig vis uten vi selv skal blandes inn. Vi har derfor vært veldig fornøyde med firmaet og vil helt sikkert bruke dem igjen ved neste anledning.

Claus Sørensen

Vi skiftede til Ajour, da vores tidligere leverandør ikke kunne levere et stabilt system.
Ajour har levert et brukervennlig og driftssikkert system, tilpasset til våre behov.
Vi har mange deltidsansatte og mange unge under 18 år ansatt og er avhengige av et system som er enkelt å bruke og som ikke detter ned. Et annet viktig punkt for oss er hastigheten på kassasystemet. Da vi er en sesong-virksomhet med store svinger i antallet av transaksjoner, er det viktig at systemet også virker når det skal gå virkelig raskt.
Det har Ajour til det fulle levert, vi er veldig fornøyde.

Lars Bertelsen, Paradis-is

FÅ STYR PÅ REGNSKAPET

Du får en integrasjon som oppfyller alle dine regnskapsførers og revisors krav – og gjør dine daglige oppgjør lekende lett. Du får automatisk bokføring av alle dine daglige kasserapporter, nettbutikksalg og varekjøp.

Ønsker du litt hjelp? La oss ringe deg opp