Danmarks ledende kassasystem til restaurantbransjen har kommet til Norge

”Vi har utviklet et enkelt system som gjør det lett for deg å drive dinn restaurant så du kan fokusere på kundene”

Ajour hjelper deg som driver en restaurant

Tenk på oss som en partner, ikke som en leverandør. Hos Ajour mener vi, at det er vårt ansvar å gjøre alt vi kan når det kommer til kundeservice. Vi er fast bestemt på å gjøre alt for å gjøre våre kunders erfaringer med Ajour til en kjempe opplevelse.

SENDE REGNING

Dere kan sende fakturaen direkte til virksomheten pr. mail når dere har selskaper, så dere gir firmakunder den best mulige service.

BETALING I VALUTA

I får et kassesystem (POS), der kan modtage op til 4 forskellige valutaer og helt op til 7 forskellige betalingsmidler – i samme ekspedition. Det giver jer stor fleksibilitet til at yde den bedste service overfor internationale kunder, så de får en let og behagelig købsoplevelse hos jer.

 
KJØKKEN PROSENT

Beregn din kjøkkenprosent på daglig basis ut fra lett tilgengelige statistikker, så du får en komplett oversikt over svinn og kjøkkenets dekningsgrad.

MULTIPRINT FUNKSJON

Benytt helt opp til 7 forskjellige kjøkkenutskrifter og gir ditt kjøkken presis informasjon, så dere sparer tid og utgifter med den best mulige kommunikasjon blant personalet.

 
OMSETNING PR. GJEST

Du kan måle omsetningen på antall gjester, som har vært i restauranten og se gjennomsnittssalget pr. ekspedisjon.

TILPASS DIN MENY

Spar tid når du endrer i menyen, da du lett kan logge inn i Ajour `s kassasystem og redigere – enten direkte på kassasystemet eller via backoffice.

Optimer ditt kjøkken
med kjøkkenskjermer

Ajour leverer neste generasjons kjøkkenskjerm-system som vil optimere et hvert kjøkken på produktivitet og oversikt. Ved hjelp av kjøkkenskjerm kan det for eksempel oppsettes automatiske rutiner for når forskjellige retter skal vises på skjermene ut fra forberedelsestid.

Bordbestillinger
med iPad Mini

Ditt kassesystem skal være lett og enkelt å bruke, samt ha en intuitiv grensesnitt til å raskt behandle bestillinger. Med Ajour kan du effektivt sende ordrer fra bordet via iPad applikasjon, så diverse bestillinger kan settes i gang med det samme og feil minskes.

Ha orden i ditt backoffice

Med Ajour får du mulighet for å samle inn data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det gir deg en slik fordel at du hele tiden kan følge med i utviklingen i din forretning uten fysisk å være tilstede. Så mister du ikke oversikten og kan reagere hurtig selv om du er hjemme hos familien eller til et møte i utlandet.

Kassasystem til restaurantbransjen

TILPASSET TIL DIN FORRETNING

Tilpass ditt kassasystem. Våres on-boarding team arbeider sammen med deg for å tilpasse din bordoppsetning, menyoppsetning, kjøkkenutskrifter og alt annet til dine nøyaktige behov.

DINE MEDARBEIDERE LÆRER DET RASKT!

Ordre- og betalingsprosessen er enkel, hurtig og lett å navigere i, så du kan være sikker på at nye medarbeidere vil komme raskere inn i systemet, akkurat som om det var en ny App på din telefon.

TABLET BORDBESTILLING

Med tablet bordbestilling kan dine ansatte ta ordrer, skrive ut kvitteringer og akseptere betalinger uten å forlate bordet.

SPLITT REGNINGEN MED ET SMIL

Du behøver ikke å sukke, når et stort selskap går inn i din restaurant. Med Ajour kan dine ansatte dele opp regningen ved hjelp av plass-nummer eller hver enkelt vare kan flyttes til individuelle regninger.

ADMINISTRER DIN RESTAURANT HVOR SOM HELST

Selv om du ikke er i restauranten, kan du overvåke restaurantens salgsrapporter, lagerrapporter og menyrapporter i realtid på din bærbare computer, tablet eller telefon.

STILL KRAV TIL DINE MEDARBEIDERE

Mål hvor produktive dine medarbeidere er og se hvem som gjør forskjellen for din bunnlinje.

Integrasjon til dine yndlings apps

Hos Ajour arbeider vi løpende på å lage integrasjoner som hjelper din forretning

Vil du bygge din egen løsning?

Ditt kassasystem skal være lett å konfigurere og enkelt å bruke. Du vil få et kassasystem med en intuitiv brukerflate som gjør oppgaver som å behandle bestillinger og tilpasse menyer til en lek. Trening av ansatte og ledere bør ta minutter, ikke timer.

Online take-away bestilling

Ajours online take-away gir din restaurant mulighet for at dine kunder kan bestille take-away direkte fra restaurantens hjemmeside. Bestillingen vil deretter automatisk bli registrert i Ajour og kjøkkenet får beskjed.

Utvalgte restaurant kunder

Dette sier våre kunder

 
Trustpilot bedømmelse: Fremragende 9,2

Vi har nå hatt Ajour i mer enn 10 år. De har virkelig utviklet seg positivt igjennom årene. I dag er de en av våre beste leverandører på kassasystemer. Jeg vil gjerne fremheve den gode servicen de har fått med deres 7 dagers hotline service. Dette gjør, at man som kunde vet, at man alltid kan få hjelp uansett når tingene går ned. Spesielt er det positivt for oss, som har åpent alle dager hver uke.

Jette Schultz

Restaurant Martino

Vi besluttet i november 2016 å skifte våre tidligere kassasystem, som hadde forårsaket problemer gjennom lang tid, ut med Ajour.
Vi var meget spente på hvordan overgangen ville være og hvilke problemer som ville være for våre medarbeidere. Men ordet problem har vi glemt helt! Oppsetning, programmering og opplæring har foregått helt uten problemer.

Ole og Sylvain

Le Petit Vinbar

Jeg har enda ikke møtt noen systemer som er bedre enn Ajour. Jeg er medeier i 6 restauranter, og har tidligere jobbet med andre systemer. De siste 10 årene har vært med Ajour. Ajour er lett å arbeide med, håndterlig og en glimrende service ytes av deres personale. Det er enormt mange funksjoner i systemet, også langt flere enn vi bruker i dag, og nettopp derfor tror jeg at de gjør seg godt til mange forskjellige bransjer og steder. En klar anbefaling herfra.

Magnus Kofoed

Restaurant Kadeau

Lagerstyring

Med Ajour kan du gjengi oversikten over ditt lager, systemet trekker nemlig automatisk en flaske vin fra lageret når du har solgt det antall glass som flasken inneholder.

  • Lagerstyring på hele flasker
  • Lagerstyring på antall glas
  • Lagerstyring på enheter

Gavekort

Ajour gjør det mulig for deg å få fullstendig styr på dine gavekort, lojalitetskort og tilgodebeviser. Det hele håndteres digitalt så du slipper å manuelt holde styr på hvor mye dine kunder har tilgode hos deg.

  • Realtime oppdatering av saldo
  • Automatisk registrering
  • Oversikt over utestående gavekort

FÅ STYR PÅ REGNSKAPET

Du får en integrasjon som oppfyller alle dine regnskapsførers og revisors krav – og gjør dine daglige oppgjør lekende lett. Du får automatisk bokføring av alle dine daglige kasserapporter og varekjøp.

Ønsker du litt hjelp? La oss ringe deg opp