Ajour er ditt intelligente og brukervennlige kassesystem, som lett kan brukes på PC og iPad.

Hvis butikktypen din ikke er nevnt i listen gjør det ingenting; Ajour kan enkelt tilpasses, slik at det passer til nettopp dine behov.

Hvilken bransjeløsning vil du vite mer om?

Restauranten

Klesbutikken

Detaljbutikken

Spesialbutikken

Kjededrift

Sentralstyring

Kassesystemet er spesialutviklet for å imøtekomme utfordringene dere står ovenfor som konsern, i forhold til sentralstyring av produkter og brukerrettigheter. Det gir dere fleksibilitet ved lokal regnskapsføring, oppsetting av medarbeidere og personalkoder, som kan administreres fra ett sted, når alle butikkene bruker samme kassesystem.

Franchise management

I samarbeid med Paradis-is er kassesystemet tilpasset for å takle utfordringene som kan oppstå når man driver et franchise-konsept, med tanke på innrapportering av omsetning og varekjøp. Dere får en fullt funksjonell regnskapsløsning, som samtidig er en del av et konsept, slik at hver butikk naturligvis kan føre sitt eget regnskap. Med et sentralt system får dere et godt grunnlag for å kunne dele forretningskunnskaper internt i kjeden.

Realtime reporting

Alle butikkene dine som er tilkoblet konsernløsningen, vil automatisk overføre lagerrapporter og salgsstatistikk til konsernet, slik at du sparer tid ved at du får alle data ensrettet, uten å bruke arbeidskrefter på det etterpå. Dere sikrer også at dataene ligger sentralt, slik at den enkelte butikk ikke trenger å sikkerhetskopiere dataene.

Dashboard

Dashbordet gir alle nøkkeltall for alle butikkene, slik at du med et tastetrykk kan se hvilke butikker som bidrar til overskuddet, og hvilke som eventuelt går med underskudd. Du får et komplett overblikk og kan spore omsetningen, vareforbruket og inntjeningen, helt ned på varenivå, slik at dere kan agere raskt og sikkert i hverdagen.

Ønsker du litt hjelp? La oss ringe deg opp